هما

دخترم با تو سخن میگویم...

1390/5/4 12:53
نویسنده : بابای هما
239 بازدید
اشتراک گذاری

"دخترم با تو سخن می گویم
گوش کن با تو سخن می گویم"

...
تو که از ریشه ی نیلوفر و از جنس گلی
تو که آوای غرورت
نفس صبح پس از روشنی خورشید است
تو که الطاف وجودی
تو که شوری و ترنم
ای بهار دل من، با تو سخن می گویم
من نیایش گر این آوازم
چشم در چشم من انداز که نگاهم با توست
من همه زندگی ام را به تو دادم
تا بروید گل لبخند به رویت
تا نگیرد رنگی از خستگی راه وجودت
این همه شبنم پر شور و امیدم
رهسپار کوچه های آرزویت
قدمی زن ، همه جا را بنگر
حرف من پشت و پناه دل توست
دخترم یاد تو در خاطر من جاوید است
جاودان باد! حیات گذر از فردایت...

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان ستایش
4 مرداد 90 13:09
ماشا الله نی نی خوشگلی داری شعری قشنگی هم گذاشتی استفاده کردیم ممنون
مامان احسان
16 شهریور 90 2:00
هما جون تولدت مبارک
مامان فاطمه‌شهرزاد
16 شهریور 90 8:03
سلام باباي مهربون هما جان تولد اين دسته گل را به شما تبريك مي‌گويم انشاءلله زير سايه شما و مادر بزرگوارش 120 سال بشود راستي شعرهايي كه در وبلاگ گذاشتيد خيلي قشنگ است
مامان آنیتا
16 شهریور 90 11:28
سلام تولدت مباااااااارک
ني ني شكلك
16 شهریور 90 14:26
واي چه بچه نازي خدا بهتون ببخشه راستي سري هم به ما بزنيد و اگه دوست داشتيد تبادل لينك كنيم.
مامان علی خوشتیپ
16 شهریور 90 14:38
تولدت مبارک هما جون الهی 120ساله شی
مامان پارسا جون
16 شهریور 90 17:53
تولد گل دخترتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هما می باشد